četrtek, 22. februar 2018

USTVARJAMO Z ZARTEE #9: OKRASNI KAMENČKI








Pozdravljeni!
Spet sem z vami Nataša iz bloga Najboljše želje. V tokratnem prispevku Ustvarjajmo z Zartee vam bom pokazala kako lahko s Silhouette CAMEO 3 okrasite majico z okrasnimi kamenčki.

Pripomočki in material, ki sem jih pri tem uporabila:
-        Silhouette CAMEO 3 in programska oprema Silhouette Studio
-        Komplet folij za okrasne kamenčke
-        Komplet okrasnih kamenčkov
-        Čopič.





V Silhouette kompletu folij za okrasne kamenčke so tri črne in na otip žametne podloge, trije listi prozorne transferne folije in trije kartoni.  Črna podloga in prozorna folija sta lepljivi in nalepljeni na bel list, ki ga skozi potek dela odstranimo.
V kompletu okrasnih kamenčkov Silhouette so bili prozorni, srebrni, sivi in črni kamenčki različnih velikosti. 
Potek dela:
Iz kompleta folij za okrasne kamenčke sem vzela črno podlogo in jo pritrdila na rezalno podlogo ter jo vstavila v Silhouette CAMEO 3. V programu Silhouette Studio sem odprla podlogo za oblikovanje (design) in nanjo iz knjižnice prenesla motiv metulja, ki ga je Silhouette oblikoval kot predlogo za okraševanje z okrasnimi kamenčki, zato ga namesto obrisa ravne črte sestavljajo drobni krogci v katere gredo kasneje kamenčki.

Za rezanje sem izbrala nastavitve:
-        Tool1: cut
-        Material: Rhinestone Template Material
-        Action: Cut
-        Blade: Avtoblade
-        Nastavitev nožka: 6
-        Speed: 5
-        Force: 33
-        Passes: 2.
Ko je bil motiv izrezan, sem črno podlogo odstranila z rezalne podloge. Del s predlogo metulja sem odrezala od drugega dela, ki mi bo služil za nadalno izdelavo novih motivov. Del z metuljem sem odlepila z belega lista, na katerem je bil nalepljen,  in ga nalepila na karton iz kompleta. 

Iz vrečk sem stresla okrasne kamenčke in jih začela s krožnimi gibi s čopičem vstavljati v izrezane luknjice na predlogi. 

Ko so bili vsi okrasni kamenčki na svojih mestih, sem vzela del prozorne folije za prenos motiva in jo nalepila na črno predlogo, da so se kamenčki prijeli nanjo. Prozorno folijo z metuljem sem nato položila na majico. Čez njo sem dala še kos blaga in 1 minuto likala motiv z nastavitvijo likalnika za likanje volne. Majico sem obrnila narobe in še enkrat likala 1 minuto. Ko sem odstranila folijo, so bili vsi kamenčki trdno prilepljeni na svojih mestih. 

Sama imam navado blago in oblačila vnaprej oprati brez uporabe mehčalca, ker bi lahko ta otežil nanos in obstojnost različnih ustvarjalnih materialov, zato je bila majica z metuljem pripravljena za nošenje. Če bi želeli majico oprati po izdelavi motiva pa je potrebno s pranjem počakati 24 ur.
V ustvarjalnem namigu vam predlagam, da poleg oblačil na podoben s Silhouette CAMEO 3 in Silhouette okrasnimi kamenčki okrasite tudi torbe in obutev.
Hvala, da ste prebrali moj prispevek in lepo se imejte,
Nataša





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...