četrtek, 7. december 2017

Novoletna smrečica iz papirja

Decembra vsako leto iščem ideje in materiale iz katerih bi lahko izdelala zanimive ekološke novoletne smrečice.
Prva letošnja je nastala iz papirja: motiv oblikovalke Daniele Moscone sem kupila v Silhouette Studiu. Njene oblike sem iz tršega recikliranega papirja bež barve in zelenega papirja izrezala s Silhouette cameom 3. Smrečica je visoka 30 cm in stoji na podstavku, s katerega se jo zlahka sname.
Ker so mi trenutno bolj všeč manj kot bolj okrašeni papirnati izdelki, sem jo okrasila le s svetlečo zvezdo, vrvico iz jute in z okroglim okraskom, na katerega sem prilepila bel krog z lesenim izrezkom jelena v teku ter odtisnila štampiljko vesele praznike.
Za novoletno smrečico bom naredila še večjo kuverto, na hrbtno stran napisala voščilo, jo razstavila in jo tik pred prazniki poslala kot voščilnico.
Družini, ki jo bo prejela, upam, da ne bo prinesla samo dobrih želja, ampak tudi lep okras za njihov dom.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...