četrtek, 4. januar 2018

Sprehod skozi zimski gozd

Ideja za današnjo zimsko voščilnico se mi je porodila v zasneženem gozdu. Vanj so v času našega sprehoda posijali topli sončni žarki, nad nami je poletelo nekaj ptic in po deblu smo videli hiteti veverico. Bilo je prav idilično.

Oblike drevesnih debel in ptička sem izrezala po digitalnem designu  Aspen tree pop dot Lori Whitlock s Silhouette cameo 3, ki sem mu dodala še napis Najlepšega para Vse najboljše, ker sem izdelala rojstnodnevno voščilnico. 




Voščilnico prijavljam na naslednje izzive: 
- Darilnica Klavdija in njena ustvarjana ekipa: Naj se vidi skozi 
- Galerijo Najlepšega para za mesec januar 2018


11 komentarjev:

  1. Zelo lepa zimska voščilnica. Zelo lepo si jo sestavila.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica ! Barve so prekrasne in ptiček kot srček <3
    Hvala, da si se nam pridužila na Lemon shortbread Izzivu! Veliko sreče želim.
    Veana R. - DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarila gozd in prav pravljičen je takšen sprehod.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si naredila in ustvarila lep pogled v gozd :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna večplastna voščilnica. Hvala da si se pridružila zimskemu izzivu pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...