četrtek, 25. januar 2018

ZARTEE IZZIV #5: PRESENEČENJE






V petem izzivu smo članice ustvarjalne ekipe Zartee ustvarjale na temo presenečenje.
Pri meni je nastala škatlica v obliki srca s silhueto matere in sina.
Na koncu prispevka si lahko ogledate še nekaj drugih zanimivih škatlic, ki sem jih izdelala Silhouette CAMEO 3. 
Pripomočki in material, ki sem ga uporabila:
-        elektronska rezalna naprava Silhouette CAMEO 3 in programska oprema Silhouette studio
-        trši papir različnih barv (200g)
-        ustvarjalni skalpel in škarje
-        obojestranski lepilni trak in lepilo za navaden papir
-        ter vrtnice iz papirja.
Potek dela:



V Silhouette Store sem kupila design oblikovalke Nilmare Quintela za škatlico v obliki srca, na kateri je silhoueta matere in sina.  




Iz knjižnice, kamor se je po nakupu shranil, sem ga prenesla na podlogo za oblikovanje v Silhouette studio in ga razdelila na dva dela, ker je cela škatlica večja od podloge. Škatlica je sicer velikosti 14 cm x 4,6 cm x 11,4 cm.



Na rezalno podlogo sem pritrdila trši barvni (200g) papir in jo vstavila v elekronsko rezalno napravo Silhoeutte CAMEO 3.
Za rezanje sem izbrala nastavitve:
-tool 1: cut
-material za rezanje: cardstok, plain
- tool: avtoblade
-speed: 2 (da se lepo počasi izreže)
-force: 20
-passes: 1.
Najprej sem poslala v rezanje (send) zgornji del s silhueto, nato pa še spodnji del škatlice.




Ko sem imela vse dele izrezane, sem se lotila sestavljanja in lepljenja z obojestranskim lepilnim trakom in navadnim lepilom za papir, nazadnje sem jo okrasila še z belimi vrtnicami iz papirja. 




V takšni škatlici presenečenja bi, denimo, mladi mamici, mi je ravnokar rodila sina, lahko podarili sporočilo z najboljšimi željami, čokoladne bonbone in še kakšen darilni bon.
Druge škatlice
Na podoben način sem s Silhouette cameom 3 izdelala že veliko zanimivih škatlic presenečenja, zato vam bi jih rada pokazala še nekaj:








Vse škatlice se odprejo, da lahko vanje damo svoje darilo.
V tokratnem ustvarjalnem namigu vam predlagam, da še sami poizkusite s Silhouette CAMEOM 3 izdelati kakšno zanimivo škatlico. Pri tem pa imejte v mislih, da bolj kot bo nenavadna, bolj bo zanimiva.
Lepo se imejte in nasvidenje do naslednjega izziva,
Nataša

3 komentarji:

  1. Uau, fantastična je...tale v obliki srca in tudi vse ostale!

    OdgovoriIzbriši
  2. luštne škatlice si izdelala. Menim pa, da za izdelavo škatlic in še česa res ne potrebujem silhuette strojčka, kajti če si ustvarjalen, so škarje papir in sizzix čisto dovolj ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zanimivooooo !! Lepe so itak vse.....

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...