četrtek, 8. februar 2018

ZARTEE IZZIV #7: PUSTNE MASKE





V sedmem izzivu ustvarjalne ekipe Zartee sem pri Najboljših željah izdelovala 3 D pustne maske.

Pripomočki in material, ki sem ga uporabila:
-        elektronska rezalna naprava Silhouette CAMEO 3 in programska oprema Silhouette studio
-        trši papir različnih barv (200g)
-      lepilo za papir in obojestranski lepilni trak
-      škarje, ustvarjalni skalpel in pinceta
-       in okrasni trak.

Potek dela:
Prek aplikacije Silhouette Studio, ki jo imam nameščemo na domačem računalniku, sem v Silhouette Store kupila design za pustno masko jelenčka 3 D deer mask by Tanja Bartok po ceni 0.89 €. Po nakupu se je design samodejno prenesel v knjižnico (library).  Od tam pa sem ga s klikom prenesla na podlogo za oblikovanje (design). 





Na rezalno podlogo sem pritrdila različne kose barvnega papirja in jo vstavila v napravo Silhouette CAMEO 3.   S klikom na send sem pustno masko poslala v rezanje.
Pri tem sem uporabila nastavitve:
-        Too1: cut
-        Material: cardstock, plain
-        Action: Cut
-        Tool: Avtoblade
-        Speed: 4
-        Force: 20
-        Passes: 1.





Izrezane dele maske sem sestavila tako, da sem jih zavihala v pravi smeri in zlepila z obojestranskim lepilnim trakom. Na masko sem z lepilom za papir nalepila še manjše delce. Na zadnjo stran maske sem prilepila okrasni trak, s pomočjo katerega se  ta zaveže na zadnji strani glave, da se lepo prilega obrazu. Po želji bi lahko trak nadomestila tudi z elastiko in jelenčka še dodatno okrasila z različnimi dodatki.



Po jelenčku je po designu bunny mask by Sweet Afton nastal še zajček.



Poleg otroških mask pa je v Silhoeutte Store in na spletu nasploh na voljo tudi veliko  designov pustnih mask za odrasle. Izrezala in sestavila sem še Masquerade mask photo prop od Snapdragon Snippets.
V tokratnem ustvarjalnem namigu vam zato nazadnje predlagam, da poleg 3 D otroških pustnih mask, izdelate še kakšno zase.




Veselo pustovanje vam želim in nasvidenje do naslednjega izziva,
Nataša








Ni komentarjev:

Objavite komentar

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...