četrtek, 15. februar 2018

ZARTEE IZZIV #8: USTVARIMO ZAČASNI TATTOO





V osmem izzivu Zartee sem ustvarjala začasne tattoo-je.

Pripomočki in material, ki sem ga uporabila:
-        elektronska rezalna naprava Silhouette CAMEO 3 in programska oprema Silhouette studio
-        Silhouette papir za tattoo-je
-        tiskalnik
-        Silhouette strgalo.

                                                               Potek dela:

V Silhouette programu sem odprla design podlogo za oblikovanje. V zgornji vrstici programa sem kliknila na view in izbrala registration mark, da sem dodala oznake za tiskanje  in rezanje. Na podlogo sem prenesla sliko Koala bear and snowman by Stinkin cute paper piercing. Z miško sem kliknila na edit in izbrala funkcijo select all, da sem lahko zajela celoten motiv in ga zmanjšala na željeno velikost, nato sem sliko še kopirala do željenega števila tattoo-jev. Spet sem izbrala select all, da sem vse označila in v meniju object – mirror slike zrcalno obrnila.

V kompletu Silhouette papirjev za tattooje so štirje kosi, in sicer dva bela papirja z eno sijočo stranjo, na katero se natisnejo tatoo-ji, in dve prozorni foliji s svetlo zeleno podlogo, s pomočjo katere jih izrežemo.
V tiskalnik sem vstavila Silhouette papir za tattoo-je tako, da je bila sijoča stran belega papirja na spodnji stran. V nastavitvah tiskalnika sem izbrala tiskanje na foto papir in natisnila sliko s koalo in snežakom.
Pred tiskanjem bodite pozorni tudi na velikost papirja za tattoo in jo nastavite na Letter v meniju page set up – paper size.




Prozorno folijo s svetlo zeleno podlogo sem nato poravnala z listom z natisnjenimi motivi in jo previdno prelepila čez. Pri odstranjevanju mehurčkov zraka sem si pomagala s Silhouette strgalom. 



Tako pripravljen papir sem pritrdila na rezalno podlogo in ga vstavila v Silhouette CAMEO 3.
S klikom send sem tattoo-je poslala v rezanje, pri tem sem uporabila naslednje nastavitve:
-        Tool1: cut
-        Material: Temporary tatoo paper
-        Action: cut
-        Tool: avtoblade
-        Speed: 3
-        Force: 25
-        Passes: 1.



Izrezane tatooje sem odstranila z rezalne podloge. Z vsakega moramo pred lepljenjem na telo odstraniti še prozorno folijo. Tattoo namestimo tako, da ga položimo denimo na roko s sliko spodaj, hkrati pa na zgornji beli del pritisnemo z mokro krpo za  okoli  10 do 15 sekund oziroma dokler se zaščitni papir zlahka ne odstrani.





Začasni tattoo zdrži en dan ali dva. Zlahka se ga lahko tudi takoj neboleče odstrani z vodo in mokro krpo.
V današnjem ustvarjalnem namigu vam predlagam, da poiščete ali narišete in izdelate zanimive tattoo-je za rojstnodnevne zabave otrok, navijače, ki se udeležijo različnih športnih tekmovanj in druge posebne priložnosti.
Lepo se imejte in lepo pozdravljeni do naslednjič,
Nataša

1 komentar:

  1. Ti si prava zakladnica idej, znanja in sposobnosti. Niti sanjalo se mi ni, da je možno tatooje narediti tudi doma...no, sicer pa te opreme nima kar vsakdo ;)

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...