petek, 30. marec 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #14: SILHOUETTE PISALA




Pozdravljeni!

Prav tako kot je zanimivo izrezovanje različnih izrezov s Silhouette Cameo 3, je zanimivo tudi risanje in pisanje z njim. V 14. izzivu ustvarjajmo z Zartee je pri Nataših Najboljših željah nastal dekorativni napis v okvirju dream on dreamer. Za tako ustvarjanje potrebujete Silhouette pisala ali nastavek za pisala, ki jih imate doma in - že lahko začnete.
Material in pripomočki, ki sem jih pri tem uporabila:
-        Silhouette cameo 3 in programska oprema Silhouette studio
-        digitalna datoteka z designom dream on dreamer od Jenny Highsmith
-        Silhouette pisala
-        papir in škarje
-        ter okvir za sliko.



Potek dela:
Najprej kot vedno pri ustvarjanju s Silhouette Cameo 3 potrebujemo design, ki ga bomo narisali. Za dekorativni napis v okvirju sem izbrala digitalni design dream on dreamer, ki ga je kot skico za ustvarjanje s pisali oblikovala Jenny Highsmith.


Iz knjižnice sem ga prenesla na podlogo za oblikovanje v Silhouette Studiu. Postavila sem ga na levo stran malo nižje pod vrh podloge, da mi je pri izrisu okoli napisa ostalo dovolj prostora na papirju za kasnejše umeščanje v okvir.


S klikom na send sem design tokrat namesto v rezanje poslala v skiciranje s Silhouette pisali.
Pri nastavitvah sem naprej pri Tool 1 iz cut spremenila na sketch.
Na elektronski rezalni napravi Silhouette cameo 3 sem odstranila rezilo avtoblade in na njegovo mesto vstavila Silhouette pisalo črne barve.
Če imate doma veliko različnih pisal, ki bi jih radi uporabili pri ustvarjanju, lahko v spletni trgovini Zartee poleg Silhouettovih pisal kupite tudi nastavke, ki jih vstavite v cameo. Z njimi lahko pišete in rišete s cameom tudi z običajnimi pisali.
Na rezalno podlogo sem pritrdila list belega papirja in jo vstavila v Cameo.
Pri skiciranju sem uporabila naslednje nastavitve:
-        tool 1: sketch
-        material: cardstock, plain
-        action: sketch
-        tool: sketch pen
-        speed: 10
-        force: 18
-        passes: 1.



Ko je bil design izrisan, sem ga odstranila z rezalne podloge. S škarjami sem ga obrezala na velikost okvirja in ga vstavila vanj. Dekorativni napis dream on dreamer v okvirju je bil tako izdelan.
Ustvarjalni namig: S Silhouette pisali lahko napišete tudi besedila za različne priložnosti, narišete motive za voščilnice, izdelate kartice za sedežni red, oblikujete različne motive in naredite še marsikaj drugega. Pisala dajo izdelkom poseben unikaten videz in čeprav so izdelani s cameom, izgledajo kot da so narisani ročno.
Preden se poslovim, bi vas rada spomnila še na Zartee izziv meseca Marca, v katerem lahko pod prispevkom Darilna embalaža na blogu sodelujete s svojimi izdelki s cvetjem za darilni bon.
Vesele velikonočne praznike želim in lepo se imejte do naslednjič,
Nataša 



1 komentar:

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...