petek, 27. april 2018

Kuverta za darilo kartico

Pozdravljeni! 

Iz potiskanega (dizajnerskega) papirja za papirčkanje sem izdelala manjšo kuverto, v kateri je žepek za darilno kartico.




Na notranjo stran, kjer se lahko napiše še kakšno sporočilo, sem dodala še napis Čestitke od Najlepšega para.

Lepo se imejte!

Kuverto za darilno kartico prijavljam na naslednje izzive: 

7 komentarjev:

  1. Lovely card. Thanks for sharing with CHN patterned paper.
    Hugs
    Margaret

    OdgovoriIzbriši
  2. What a pretty butterfly card! Thanks for sharing your creation with us for our Bugs and Critters challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo kuverto si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa je. Všeč so mi živahne pomladne barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a very pretty card!! Love the pretty butterfly and the papers you used!! Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
    Have a great day.
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita in zelo domiselno izdelana kuvetica. Všeč mi je izbor papirjev.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo všečna in zanimiva barvna kombinacija dizajnerskih papirjev. Zelo živahno in veselo kuvertico si izdelala. Mi je všeč. ;) Pozdrav mesečne gostje CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...