četrtek, 5. april 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #15: ALBUM ZA PRVO SVETO OBHAJILO





Pozdravljeni!
V 15. izzivu ustvarjajmo z Zartee in Silhouette Cameo 3 sem izdelala album za prvo sveto obhajilo.
Pripomočki in material, ki sem ga pri tem uporabila:
-        Silhouette CAMEO® 3 in Silhouette Studio® programsko opremo
-        digitalni design Album First communion by Daniela Moscone
-        papir različnih barv
-        lepilo za papir in obojestranski lepilni trak
-        škarje in okrasni trak.
Potek dela:


Izdelovanja albuma za prvo sveto obhajilo sem se lotila po digitalnem rezalnem designu Album First communion by Daniela Moscone. S klikom miške nanj sem ga iz knjižnice prenesla na podlogo za oblikovanje v razdelek design v Silhouette Studiu. Kot lahko vidite na priloženi sliki zaslona, je design obsežen in presega velikost podloge. Celoten design sem zato označila, na miški pritisnila desni klik, da  se mi je odprl manjši meni in izbrala ungroup. Tako so se deli albuma iz celote razdelili na posamezne dele, da sem jih lažje premikala po podlogi in pripravila na izrez.


Na rezalno podlogo sem pritrdila papir in jo vstavila v Silhoeutte Cameo®3.  Najprej sem izrezala strani albuma, ki so predstavljale večje dele. Za prvo in zadnjo stran sem izbrala nežno rumeno marmoriran papir, za vmesne liste pa belega. S klikom na send sem jih posamično pošiljala v rezanje. Pri tem sem uporabila nastavitve:
-        tool1: cut
-        material: cardstock, plain
-        action: cut
-        tool: avtoblade
-        speed: 4
-        force: 20
-        passes: 1.
Zatem sem na podlogo v studiu razporedila še preostale dele albuma - goloba, kelih, hostijo in obrobo - , hkrati sem na enaka mesta na rezalni podlogi pritrdila papir bele in zlate barve.  Cameo jih je nato izrezal z enakimi nastavitvami kot prej.



Izreze sem sestavila. Zlepila sem jih z lepilom za papir in obojestranskim lepilnim trakom. Na koncu sem album še zvezala z lepim okrasnim trakom.
Album za prvo sveto obhajilo meri 27 cm x 16 cm.  Poleg prve in zadnje strani, šteje še šest vmesnih belih, če jih želite še več  pa zadnje strani albuma preprosto večkrat izrežite in jih dodajte.  Zaenkrat so v albumu prazne strani, saj v digitalnem designu ni motivov za okraševanje notranjih strani, a ko bodo v njem fotografije in besedilo, jih lahko okrasimo še z dodatnimi izrezi, denimo, kelihov in hostij.  

V ustvarjalnem namigu vam predlagam, da se s Silhouette CAMEO® lotite izdelave albumov tudi za druge zakramente, kot so  krst, birma in poroka.
Pri Zartee nameravamo v prihodnje pripraviti veliko različnih ustvarjalnih delavnic, na katerih boste lahko izdelovali tudi voščilnice in albume za različne priložnosti.
V mesecu aprila poteka na Blogu Zartee že nov izziv, in sicer so tokrat tema zakramenti. Svoje nove izdelke lahko prilepite na tej povezavi: https://www.zartee.si/blog/zartee-izziv-meseca-aprila do konca meseca.
Lepo se imejte in nasvidenje,
Nataša

1 komentar:

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...