četrtek, 12. april 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #16: POROČNA DARILNA ŠKATLICA



Pozdravljeni!
V aprilu, ko poteka na blogu Zartee izziv zakramenti, sem v 16. prispevku ustvarjajmo z Zartee izdelala darilno škatlico v obliki blazinice za poročna prstana.
Pripomočki in material, ki sem ga pri tem uporabila:
-        Silhouette CAMEO in Silhouette studio
-        digitalni design Pillow wedding rings box od Daniele Moscone
-        papir v beli in zlati barvi
-        lepilo za papir
-        polovične bele perle in okrasni trak
-        škarje.
Potek ustvarjanja: 


Na podlogo za oblikovanje v razdelku design v Silhouette studiu, sem iz knjižnice prenesla digitalni design Pillow wedding rings box, ki ga je oblikovala Daniela Moscone.
Celega sem označila, nato pa na njem kliknila desni klik na miški, da se mi je odprl manjši meni, v katerem sem izbrala ungroup. S tem sem design iz celote razdelila na posamezne dele, da sem jih lahko lažje premikala po podlogi in pripravila za rezanje.


Na rezalno podlogo sem pritrdila papir in jo vstavila v elektronsko rezalno podlogo Silhouette CAMEO. Najprej sem izrezala osnovni del škatlice, ki je velika 10.5 x 10.5 cm, tako, da sem kliknila na send.
Pri rezanju sem uporabila naslednje nastavitve:
-        tool1: cut
-        material: cardstock, plain
-        action: cut
-        tool: avtoblade
-        speed: 4
-        force: 20
-        passes: 1.
Kot lahko vidite na posnetku zaslona, je CAMEO pregibe na straneh izdelal s kratkimi rezi, da se je škatlica lažje sestavila, ko sem jo lepila.


Zatem sem se vrnila v razdelek design, odmaknila izrezan del in po podlogi za oblikovanje razporedila še preostale dele škatlice v obliki blazinice za poročna prstana ter jih z istimi nastavitvami izrezala.


Škatlico sem sestavila in zlepila z lepilom za papir. Skozi luknjice sem speljala okrasni trak in na vrhu prstanov naredila prikupne majhne pentljice, spredaj na škatlici pa prilepila še bele polovične perle.
Darilna škatlica v obliki blazinice za poročna prstana je bila tako izdelana in pripravljena za predajo mladoporočencema. Ravno dovolj velika je, da lahko vanjo shranimo kakšno lepo sporočilo, darilni bon ali denar.
V ustvarjalnem namigu vam predlagam, da pustite svoji domišljiji prosto pot in izdelate škatlice in voščilnice za zakramente v najrazličnejših zanimivih oblikah. Pri tem vam bo v veliko pomoč seveda lahko tudi Silhouette CAMEO 3.
Lepo se imejte,

Nataša 

1 komentar:

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...