petek, 18. maj 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #20: NAPIS NA OKRASNI BLAZINI




Pozdravljeni! 
S pomočjo Silhoette CAMEO 3  lahko izdelamo napis na okrasni blazini za dom. 
Vas zanima kako? Preberite v že 20. prispevku Ustvarjajmo z Zartee ...  :-)
Pripomočki in material, ki sem ga uporabila pri ustvarjanju:
- Silhouette CAMEO 3 in programska oprema Silhouette studio
-  digitalni design home sweet home quote od Jennifer Wambach
- folija za toplotni transfer (preslikač) Vintex
- orodje Silhouette za odstranjevanje odvečne folije s kaveljčkom
- prevleka in polnilo za blazino
- kos blaga in likalnik.
Postopek izdelave napisa na okrasni blazini je zelo preprost in zabaven:
Digitalni design za napis home sweet home quote od Jennifer Wambach, ki sem ga kupila v Design store, sem odprla v razdelku design v programu Silhouette studio.
Z miško sem ga označila in premaknila na željeno mesto.
Z ukazom object – miror – flip horizontally sem ga zrcalno obrnila, ker moramo preslikač s CAMEOm izrezati zrcalno, da ga lahko na koncu pravilno namestimo na blazino. 


Na podlogo za rezanje sem na enako mesto kot je bil napis na podlogi na računalniku pritrdila folijo za toplotni prenos, in sicer tako, da je bila prozorna svetleča folija spodaj. Za rezalni material sem izbrala heat transfer smooth in napis z nastavitvami, ki jih vidite na posnetku zaslona, poslala v rezanje.


Ko je bil izrezan, sem s Silhouette orodjem za odstranjevanje odvečnega materiala odstranila odvečno folijo, nato pa ga zalikala na blazino. Likala sem tako, da sem likalnik nastavila na temperaturo  okoli 160 stopinj C in izključila paro. Pripravila sem  ravno in trdo podlago na mizi. Najprej sem polikala blazino, nato sem nanjo namestila preslikač, ki sem ga zdaj namestila s pravilno napisanim napisom in prozorno bleščečo folijo zgoraj. Preden sem začela likati, sem čez design položila še kos blaga. Z likalnikom sem močno pritiskala po preslikaču in vsakič počakala na istem mestu po cca. 15 sekund. Ko je bil preslikač ohlajen, sem z njega odstranila prozorno folijo in napis na okrasni blazini je bil narejen, le še s polnilom jo je bilo treba napolniti. 


Ustvarjalni namig: S pomočjo Silhouette CAMEA 3 lahko izdelamo in polepšamo tudi številne druge izdelke za dom, kot so npr. zanimivi napisi na lesu, slike, vreče ali škatle, steklene posode na shranjevanje, itd.
Lepo se imejte in nasvidenje do naslednjega ustvarjanja,
Nataša



1 komentar:

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...