sobota, 27. oktober 2018

Medvedek Božiček

Pozdravljeni!

Na turobno soboto sem se lotila nove etape izdelovanja božično-novoletnih voščilnic.
Za glavni motiv sem izbrala izrez prikupnega Medvedka Božička od Cottage Cutz, ki sem mu na voščilnicah dodala lepe praznične papirje iz zaloge.


Uporabila sem tudi rezalno šablono valovit okvir s šivi od Najlepšega para in napis vesele praznike iz kompleta Mini prazniki.

Hvala za obisk mojega bloga, lepo se imejte in ustvarite veliko lepega, 
Nataša 

Voščilnici prijavljam na izzive:


4 komentarji:

  1. Very cute Christmas cards. Thank you for entering our Christmas challenge at Christmas at Sweet Stampin', your entries are gorgeous. Come back and play along again with us next month too. Hugs, Wends xoxo CaSS DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Super cute Christmas card Natasha. I love youtr little bears. Thanks for joining in the fun at the Watercooler Wednesday Challenge this week. Tristan DT

    OdgovoriIzbriši
  3. That is an adorable bear with his Santa hat! Thanks for joining us at Watercooler Wednesday.

    OdgovoriIzbriši
  4. Back with a different DT hat on. Thanks for joining in the fun with us at Fab 'n' Funky for our 'Christmas' challenge this week. Come and play again next challenge, we've a fun one lined up! Hugs, Wends xoxo Fab 'n' Funky DT

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...