ponedeljek, 26. november 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #33: BOŽIČNI OKRASKI






Pozdravljeni!
Pred začetkom prazničnega decembra sem se z izdelki Silhouette lotila ustvarjanja  novih okraskov za novoletno smrečico.
Material in pripomočki, ki jih potrebujemo zanje:
-        elektronska rezalna naprava Silhouette CAMEO 3 in program Silhouette Studio
-        motivi iz Design Store ID#16571, ID#279449 in ID#232204
-        ploščice iz plexi stekla v obliki krogov
-        prozoren transferni papir
-        močnejše lepilo
-        rdeč in zelen darilni trak.
Potek ustvarjanja:
V knjižnici designov v programu Silhouette Studio sem izbrala motive angela, svete družine, jelena in smrečice, ki sem jih želela izdelati.
Motive sem odprla v razdelku design, jih označila z miško in zmanjšala na velikost cca 3.5 cm, ker je premer mojih plexi stekel znašal 5cm.
Na rezalno podlogo sem pritrdila Silhouettov papir z bleščicami in z njega izrezala motive, nato sem v rezalno napravo Silhouette CAMEO 3 vstavila še črno Silhouettovo vinilno folijo kar brez podloge in iz nje še enkrat izrezala oblike. 
Pri rezanju sem v obeh primerih uporabila rezilo avtoblade, za material sem izbrala vinil in sticker paper, glitter, ostale nastavitve si lahko ogledate na spodnjih dveh posnetkih zaslona.



Motive, izrezane iz bleščečega srebrnega papirja s samolepilno podlogo, sem preprosto odlepila in jih nalepila na sredino plexi stekel, medtem ko sem morala črne izreze iz vinila prenesti na ploščice s pomočjo prosojne transferne folije.
Skozi luknje na vrhu okraskov sem napeljala okrasna darilna trakova v rdeči in zeleni barvi ter ju zalepila s lepilom na zadnji strani, na sprednji strani pa sem nalepila še majhno okrasno pentljo.


Tako, novi okraski za novoletno smrečico so narejeni, zdaj moram le še počakati, da se najlepši mesec v letu prične, da jih obesim nanjo. V tem času pa upam, da se tudi vi lotite njihovega ustvarjanja.
Vesel december vam želim,
Nataša

1 komentar:

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...