sobota, 8. december 2018

Praznični venček

Pozdravljeni!



Z rezalno šablono Božična zvezda, ki jo je za Rayher oblikovala Tina Baša, sem tokrat s Sizzixom izrezovala filc. Sestavila sem tri cvetove in jih pritrdila na obod prazničnega venčka, ki sem ga pred tem ovila z okrasnim trakom z zlatim leskom. Na trak, s katerim ga lahko obesimo, sem zavezala rdečo pentljo. Za piko na i pa sem v sredino božičnih zvezd nazadnje nalepila še tri bleščeče perlice.


Lepo se imejte, 
Nataša


Praznični venček želim prijaviti na izziva:

1 komentar:

  1. What a beautiful wreath - thank you so much for joining us at 4 Crafty Chicks for our ribbon/bows challenge! Cheers!

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...