ponedeljek, 21. januar 2019

Regratove lučke

Pozdravljeni!



Regratove lučke so ene izmed mojih najljubših motivov, 
zato zelo rada ustvarjam s štampiljkami Stampin up! Dandelion wihes.

Ker sem tokrat želela z njimi izdelati CAS voščilnice, sem lučke odtisnila  z Disstress embosing Ink blazinico, jih posula z Wow prahom in toplotno emobosirala.
Odtisom sem dodala še nekaj barvnih kamenčkov, petljice in napise jih nazadnje nalepila na zlato svetlečo osnovo, ki je imela prav tako pripadajočo kuverto. 




Hvala za obisk in komentar, ki sem jih zelo vesela.

Lepo se imejte,
Nataša 


Voščilnice želim prijaviti na naslednje izzive:

  

7 komentarjev:

  1. Gorgeous card! Love the simplicity of this with the gold against the white! Thanks for joining our weekly challenge at QKR STampede!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako zelo elegantna je tvoja voščilnica - od motiva, barv, kompozicije. Tudi sama imam regratove lučke zelo rada, pa jih kar pozabim uporabiti. Hvala za navdih!
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvala, ker si jo delila v galeriji Scrapping4fun, pridi še :-)
      Majda

      Izbriši
  3. Love the simplicity....thanks for playing on Scrapping4funchallenges

    Hugs
    Rituparna,DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  4. A lovely CAS card. Thank you for joining in the QKR Stampede challenge.
    Mary

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...