ponedeljek, 18. marec 2019

Oranžni muc

Pozdravljeni!


Oranžni muc na novi Bugaboo Digi štampiljki je zelo podoben našemu domačemu mucu, ki nas razveseluje s svojimi vragolijami in prijaznostjo ... :-)

 Na voščilnico sem ga umestila po skici na blogu Tuesday Morning Sketches, a sem potem žal predlogo odlašala z objavo in so se prijave prej zaprle ... Moram malo bolj preučiti čas, v katerem se je potrebno prijaviti na posamezen izziv. ;-)


Voščilnico z mucom, ki je žareče oranžne barve z ročno izdelano pentljo in z rožami potiskanim papirjem, želim prijaviti na naslednje izzive:

Hvala za obisk na blogu in komentarje, ki sem jih zelo vesela.
Lepe in ustvarjalne dni vam želim,
Nataša



8 komentarjev:

  1. Lovely card...Thanks for playing on Scrapping4funchallenges

    Hugs
    Rituparna DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so cute! thanks for joining us at Crafty Calendar challenge hugs Sue x

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful card, love the bright orange colours
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Love your card thanks so much for playing along with the Bugaboo Team!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iiiii, kako prikupna voščilnica. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Thanks for playing Bugaboo Bingo with us this past week - good luck in the draw. Please join us again soon.
    Jen L
    Bugaboo DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Oranžna barva je ena mojih najljubših, ti pa si jo tako zelo lepo povezala z vašim ljubljenčkom. Veseli me, da jo deliš v galeriji Scrapping4fun :)
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. So cute!
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...