sreda, 4. december 2019

Praznična srnica

Pozdravljeni!


Prikupna srnica Najlepšega para je 
tokrat našla pot na zimsko praznično voščilnico.
 Času primerno sem ji na glavo posadila še božičkovo kapo.
K voščilnici sem v komplet dodala tudi majhen priročen koledar.

Lep praznični december vam želim,
Nataša 


Voščilnico želim prijaviti na naslednje ustvarjalne izzive:

4 komentarji:

  1. Nataša prekrasno voščilnico si ustvarila.Barvna kombinacija in ideja z koledarjem sta praznični in enkratni.
    Hvala, da sodeluješ na našem prvem Izzivu pri Veseli hiški in vrnise še kdaj.
    Objem, Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit komplet praznične voščilnice in koledarja si ustvarila. Všeč mi je ozadje in prikupna srnica, ki povezuje oba izdelka. Hvala, ker sodeluješ na našem prvem izzivu v Veseli hiški. :-) Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit komplet. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Imeniten kompletek - nekoga bo očaral in začaral, kot je mene.
    Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški, Majda, DT

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...