torek, 5. december 2017

ZARTEE IZZIV #1: ZIMSKE ŠAPICE




V prvem izzivu Zartee sem ustvarjala s prozornimi štampiljkami Zartee Od srca do srca na temo zimskih - in v tem času tudi prazničnih - šapic. 


Potek ustvarjanja: 

1. Na prvi list akvarelnega papirja sem odtisnila kužkove šapice v obliki novoletne jelke. Za deblo sem uporabila lajež. Šapice sem odtisnila z Versa Color 22 fresh green  blazinico in besedilo z Versafine toffe.
Na drugi list sem z Versafine onyx black odtisnila prikupnega kužka, njegovo posodo in kost.




2. Lotila sem se barvanja odtisov z Distress markerji in s čopičem s tankom za vodo. Kužka sem pobarvala z Distress marker vintage photo, posodico z Distress marker festive berries in kost z Distress marker pumice stone.




3. Ko so bili odtisi suhi, sem jih izrezala s škarjami. S pomočjo rezalnega strojčka za papirčkanje Sizzix in šablon, sem izrezala smrečico v obliki kvadrata s šivi in zastavico iz rdečega papirja, na katero sem odtisnila slovensko štampiljko Vesele praznike. Poiskala sem še vrvico in leseno zvezdo zlate barve ter potiskan praznični papir, nato pa vse skupaj zlepila z objestranskim lepilnim trakom na osnovo za voščilnico v velikosti 15,2 x 15,2 cm.




Tako je nastala prikupna praznična voščilnica s kužkom, imenujmo ga Piki, ki želi vesele praznike!





Material in pripomočki, ki sem jih uporaba pri ustvarjanju:
- prozorne štampiljke Zartee Od srca do srca Šapice
- akvarelni papir
- osnova za voščilnico v velikosti 15,2 x15,2 cm
- potiskan papir
- Distress markerji: pumice stone, festive berries, vintage photo
- Versafine blazinici toffe in onyx black ter Versa color 22 fresh green
- ročni rezalni strojček za papirčkanje Sizzix, rezalni šabloni za kvadrat in zastavico
- štampiljka z voščilom Vesele praznike
- akrilni blok, škarje, lepilo
- lesena zvezda in vrvica zlate barve. 

Nazadnje imam za vaš ustvarjalni namog za še eno praznično voščilnico pri kateri lahko uporabite šapice od Zartee podobno kot sem jih jaz pri novoletni jelki: na akvarelni papir narišite večji krog, v katerega jih odtisnite, na vrhu dodajte vrvico in pentljico, pa bo nastal prikupen motiv v obliki novoletnega okraska.

Hvala, ker ste prebrali moj prispevek.

Lepo se imejte in - se beremo pri naslednjem ustvarjanju! 


Nataša 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...