torek, 5. december 2017

Škatlica presenečenja s snežaki za deklico

Vedno s posebnim veseljem ustvarjam izdelke za otroke. Zdi se mi, da lahko pri tem dam še posebna krila svoji domišljili. Tokrat sem se odločila, da za deklico, ki je praznovala 4. rojstni dan, izdelam škatlico presenečenja s snežaki.
Najprej sem poiskala lep potiskan papir, s Sizzixom sem izrezala snežinki, prtiček in pentljico. Na sredino sem postavila snežno kroglo s snežakom, ki sem jo kupila v eni od ustvarjalnih trgovin. Voščilo sem napisala s Silhouette cameom in pisali. 
Upam, da se je deklica razveselila presenečenja, ko je odprla škalico! :-)






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...