sreda, 13. december 2017

ZARTEE IZZIV #2: BLEŠČICE



V drugem izzivu Zartee sem izdelala bleščeč novoletni motiv na majici. 

Pri ustvarjanju sem uporabil naslednje pripomočke in material:
- elektronsko rezalno napravo Silhouette cameo 3 in programsko opremo Silhouette studio
- list srebrnega preslikača, lahko bi uporabila tudi Silhouette folijo za toplotni transfer z bleščicami
- majico, ki sem jo predhodno oprala brez mehčalca
- pripomoček za odstranjevanje odvečnega preslikača
- in likalnik.





Pred časom sem v spletni trgovini Silhouette kupila motiv 2018 Happy new year z jelenovimi rogovi, ki ga je oblikovala Jillibean soup. Motiv se mi je ob nakupu shranil v knjižnico, zato sem ga od tam prenesla na podlogo za oblikovanje v Silhoeutte studiu. Na levi strani programa sem v orodni vrstici kliknila ikono radirka oziroma erasel tool in zbrisala angleški napis happy new year, nato sem kliknila ikono za besedilo ali text in napisala srečno novo leto. Z miško sem označila besede, da sem lahko prilagodila velikost črk glede na motiv jelenove glave in letnice 2018. Preizkusila sem nekaj pisav in se nazadnje odločila za Yu gothic.




Na rezalno podlogo sem namestila preslikač z bleščicami, in sicer tako, da sem preslikač namestila na nasprotno stran podloge kot sem imela motiv postavljen na podlogi na računalniku  (moj motiv je bil na levi strani, zato sem dala preslikač na desno stran) in je bila prozorna transferna folija preslikača na spodnji strani. Vse skupaj sem vstavila v rezalno napravo Silhouette cameo 3.






V programu za oblikovanje sem kliknila send in poslala motiv v rezanje. Pri tem sem uporabila nastavitve: toll 1 cut, za material sem izbrala heat transfer glitter in nožek avtoblade, speed 5, force 33, passes1.
Ko sem še drugič kliknila pošlji ali send v rezanje, mi je dal program na voljo, glede na to, da sem se odločila rezati preslikač za tekstil, rezanje motiva kot sem ga postavila na podlogo v studiu ali pa zrcalno. Izbrala sem zrcalno rezanje, da se je pravilno izrezal za likanje na majico. Silhouette cameo 3 je tako moj motiv izrezal zrcalno na preslikaču na desno stran podloge kot sem ga prej pritrdila.




 S pripomočkom za odstranjevanje sem odstranila odvečne dele preslikača. Deli, ki sem jih izrezala z motivom, so se dobro držali transferne folije, zato sem lahko odvečen preslikač brez strahu, da bi kaj poškodovala, v eni potezi hitro potegnila stran, bolj pazljiva pa sem morala biti pri odstranjevanju majhnih delčkov. Ko sem vse odstranila, sem obrnila prozorno tranfserno folijo, da je bila na vrhu in izrezan preslikač spodaj ter dobila končen motiv 2018 srečno novo leto z jelenovimi rogovi.

Preostalo mi je le še, da ga zalikam na majico. 

Če prvič tako likate ali v tem še niste vešči, je priporočljivo, da naredite najprej test z majhnim koščkom preslikača ali folije in blaga, da boste dobili občutek za namestitev in temperaturo likalnika.

Postopek likanja motiva na majico:
Likalnik sem segrela na 155 stopnij Celzija, to je sredina dveh pikic na skali, in izključila paro. Pripravila sem trdo in ravno površino za likanje na mizi. Polikala sem majico, da se je segrela. Na majico sem položila motiv, tokrat s prozorno tranfserno folijo na vrhu in deli preslikača spodaj. Folija je malo lepljiva, zato se je lepo prijela na blago. Z vso močjo sem z likalnikom pritiskala po motivu in ga držala na enem mestu po 20 sekund, da se je dobro prijel na majico, nato sem pazljivo odstranila prozorno folijo in še za nekaj sekund pritisnila z likalnikom na motiv.





Majica z bleščečim novoletnim motivom, ki sem jo predhodno oprala brez mehčalca, je tako pripravljena na nošenje!


Ustvarjalni namig: Z različnimi folijami za toplotni prenos na tekstil in preslikači lahko na takšen način izdelate prikupne motive za rojstnodnevne majice in številne druge priložnosti.


Hvala, ker ste prebrali moj prispevek!


Želim vam veliko veselja pri ustvarjanju in vas lepo pozdravljam do naslednjega izziva!


Nataša


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...