četrtek, 28. december 2017

ZARTEE IZZIV #3: LES



V tretjem izzivu Zartee, katerega tema je bila les, sem s Silhouette cameom 3 izdelala uhane iz Silhouette lističev lesa.


Pripomočki in material, ki sem ga pri tem uporabila:

- elektronska rezalna naprava Silhouette cameo 3 in programska oprema Silhouette studio
- Silhouette lističi lesa (furnir, spodaj na sliki si jih lahko ogledate, v paketku sta po dva enaka)
- Silhoeutte rezilo za globoki rez
- trši papir rjave in črne barve ter potiskan papir
- papir z bleščicami
- osnove za izdelovanje visečih uhanov
- lepilo za papir
- in klešče.




Potek dela:




1.      Iz knjižnice sem v Silhouette studio prenesla različne motive, ki sem jih nameravala uporabiti za izdelavo uhanov. Motive sem pred časom kupila v Silhouettovi spletni trgovini in so Gem ornament tag od Alla¨K, Bear circle tag od Studio Ilustrada in Earring hanging card od Sweet Afton.
Z miško sem jih označila in pomanjšala na velikost od 4 cm do 7 cm. Z radirko sem odstranila odvečne dele, da sem dobila prvo in zadnjo stran uhana. S kopiraj in prilepi sem dodala motive, ki sem jih izrezala iz papirja in kasneje nalepila vmes med sprednjim in zadnjim delom, da so postali uhani bolj masivni.

2.      Pripravila sem lističe lesa in papirja za pritrditev na rezalno podlogo, ki se jo vstavi v Cameo. Najprej sem z nožkom avtoblade in običajnimi nastavitvami za papir (cardstock), ki jih program sam ponudi, ko pošljemo nekaj v rezanje, izrezala motive iz papirja.




Lističi lesa so narejeni v obliki nalepk, s katerih, ko izrežemo motiv, odlepimo lepiljivi sprednji leseni del in ga nalepimo kamor želimo, zato so debeljši od papirja. Nožek avtoblade sem zamenjala z nožkom za globoki rez, deep cut blade, in izbrala naslednje nastavitve: tool 1 cut deep cut blade, material wood paper, speed 2, force 20, passes 1.
Hitrost rezanja sem zmanjšala na 2, da se je motiv lepo počasi izrezal. Preden začnete z rezanjem, vam svetujem, da naredite še test, da ne boste motivov morda napačno izrezali. Pomembno je tudi, da se lističi lesa dobro pritrdijo na podlago, denimo s slikopleskarskim trakom, da se med rezanje ne bi morda premaknili.




3.      Ko so  bili deli uhanov izrezani, sem najprej zlepila z lepilom za papir po tri notranje dele iz tršega papirja za vsak uhan. Ko sem uporabila rjav papir, sem dobila denimo, zažgan rjav videz. Odstranila sem papir na zadnji strani lesenih lističev in prilepila samolepilni leseni del na uhane spredaj in zadaj, vmes in nanje pa še dele iz bleščečega papirja, ker smo ravno v prazničnem času. S kleščami sem na uhane pritrdila osnove za viseče uhane.  
Ker sem tokrat v izzivu izdelovala uhane, sem se že na začetku odločila, da bom s Silhouette cameom 3 izrezala tudi kartonček zanje, zato sem nazadnje pritrdila ene uhane še nanj.




Ustvarjalni namig: Za prvo ustvarjanje uhanov s Silhouette cameo 3 in Silhouette lesenimi lističi sem izbrala bolj preproste oblike. Zdaj, ko so narejeni, pa imam v mislih že bolj zaplete oblike z veliko zanimivimi izrezi v sredini, zato vam predlagam, da se takšnega ustvarjanja lotite tudi vi in si izdelate uhane po vaših željah. Motive lahko kupite v Silhouette store ali pa jih izdelate sami v Silhouette studiu. Veselo ustvarjanje vam želim!


Hvala, ker ste prebrali moj prispevek!

 Želim vam vesele praznike in srečno, zdravo ter ustvarjalno novo leto 2018!

Lepo vas pozdravljam do naslednjega izziva,

Nataša 




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...