četrtek, 28. december 2017

Zimska voščilnica iz blaga z gumbkom za srečo

Pri šivanju mi je ostalo nekaj lepih kosov blaga z zimskimi motivi, ki mi ga je bilo škoda zavreči, zato sem se odločila, da sešijem voščilnico.

Iz dveh kosov blaga sem sestavila enega v velikosti 16x16cm in ju sešila skupaj. Zadnji del, kjer je nastal s šivom zavihek, sem zalikala na temnejšo rdečo stran blaga, na sprednji del pa sem našila trak s čipko. Z obojestranskim lepilom sem pritrdila blago na kos papirja v velikosti 12x12 cm, da se mi med šivanjem ni premikal, hkati pa sem robove zapognila pod papir. Blago sem na papir zašila s šivalnim strojem z daljšim šivom (številka 3) po robu cele površine. Na čipko sem z obojestranskim lepilnim trakom pritrdila rdeč trak z pentljo. Ker sem šivala voščilnico iz blaga se mi je zdelo smiselno, da poiščem še en lep gumb in na papirnat izrezek odtisnem napisem En gumbek za srečo ter ju dodam voščilnici.

Zimsko voščilnico iz blaga z enim gumbkom za srečo prijavljam na Craftalnico IZZIV #201: Zimska voščilnica - http://craft-alnica.blogspot.si/2017/12/izziv-201-zimska-voscilnica.html

in na:  http://cutecardthursday.blogspot.si/2017/12/challenge-510-anything-goes.html.

Lepo vas pozdravljam! 




7 komentarjev:

  1. Zelo lepa zimska voščilnica. Všeč mi je, da si uporabila za osnovo blago.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Srečno, zdravo in ustvarjalno leto 2018. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.
      Srečno, zdravo in ustvarjalno leto 2018 želim celi ekipi Craftalnice!
      Lp Nataša

      Izbriši
  2. Krasno tole izpade in super si uporabila blago.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilnico si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideja.Hvala da si se pridružila zimskemu izzivu pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...