nedelja, 28. januar 2018

Škatlica presenečenja za maturanta

Po naročilu sem naredila škatlico presenečenja za maturanta.

Navodila, ki sem jih dobila, so bila, naj bo malo okrašena, v sredini naj bo avtomobilček iz lego kock, ki simbolizira nadaljno maturantovo študijsko pot, poleg tega pa je morala imeti še žepek za denar.

Odločila sem se za modro-rdečo kombinacijo barv. V škatlico sem poleg naštetega, dodala še maturantsko kapo, spričevalo in napis čestitke, zaprto škatlico pa zavezala z rdečim satenastim trakom.





Škatlico presenečenja prijavljam na naslednja izziva:
- galerija Najlepšega para: napis čestitke in manjši okvirji
- http://lemonshortbreadchallenge.blogspot.si/ - AG

2 komentarja:

  1. Krasna je. Všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna škatlica ! Žeim veliko sreče Nataša !!
    Hvala, da si se nam pridružila na Izzivu Lemon Shortbread.
    Pozdravček
    Veana R - Design Team member

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...