ponedeljek, 30. april 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #18: ZAPESTNICE IZ UMETNEGA USNJA




Pozdravljeni!  
Danes vam bom opisala kako lahko  hitro in enostavno s pomočjo Silhouette CAMEA 3 izdelate zapestnice iz umetnega usnja, ki so lahko zanimiva dopolnitev lahkih pomladnih in poletnih oblačil.
Pripomočki in material, ki sem ga uporabila:
-        Silhouette CAMEO 3 in programska oprema Silhouette studio
-        digitalna rezalna datoteka 6 Cuff bracelet leather jewelry templates od 6dogsArts
-        umetno usnje
-        šiviljski meter
-        pritiskači in pripomočki za njihovo namestitev.
Potek ustvarjanja: 



Izdelovanja zapestnic iz umetnega usnja sem se lotila po kupljeni digitalni rezalni datoteki 6 Cuff Bracelet leather jewelry templates od 6dogsarts, ki sem jo odprla na podlogi za oblikovanje (design) v Silhouette studiu in izbrala zapestnice, ki sem jih želela izdelati.
S šiviljskim metrom sem izmerila obseg svoje roke. Z miško sem označila celoten design in ga povečala do željene velikosti - pri meni je znašal 21 cm.
Na orodni vrstici sem zgoraj v programu izbrala Panels in naprej Trace, da sem označila CAMEU rezalno linijo: Ko izberemo trace, se nam odpre novo okno na desni strani ekrana, v katerem kliknemo Select trace, z miško označimo motiv in spodaj v okvirju Trace style kliknemo še enkrat Trace. Okoli motiva se pojavi rdeč obris, po katerem nam bo CAMEO izrezal izdelek. 

Na rezalno podlogo sem pritrdila umetno usnje in jo vstavila v rezalno podlogo.
Izrezovala sem na pravi strani usnja, lahko pa bi tudi na zadnji. Posebej bi rada opozorila, da mora biti usnje zelo  dobro pritrjeno na podlogo, da se med rezanjem ne premika, saj bi ga lahko nožek napačno zarezal in material tako poškodoval, da izdelek ne bi bil več uporaben.
Pri nastavitvah rezanja  sem kot material izbrala faux leather paper in rezilo avtoblade zamenjala z nožkom za globoki rez.
Vse nastavitve, s katerimi sem poslala zapestnice v rezanje pa so:
-        Tool1: cut
-        Material: faux leather paper
-        Action: cut
-        Tool: deep cut blade
-        Speed: 3
-        Force: 33
-        Passes: 2 (dovolj je že enkrat).


Ko so bile zapestnice izrezane, sem jih odstranila z rezalne podloge in se lotila njihovega zaključevanja. Odločila sem se, da se bodo zapenjale kar s pritiskači, saj bodo namenjene za popestritev  oblačil v prostem času v teh pomladnih in poletnih dneh. Če bi želela bolj eleganten izgled, bi jih lahko zaključila tudi s kovinskimi zaključki za nakit. S šilom sem tako naredila še luknjice in s posebnimi kleščami namestila pritiskače.


Na ta hiter in enostaven način so bile zapestnice iz umetnega usnja s pomočjo Silhouette CAMEA 3 narejene in pripravljene na nošenje.
V ustvarjalnem namigu bi vam rada povedala še, da lahko na podoben način kot umetno usnje režete tudi filc in ustvarjate z njim zanimive dekorativne izdelke, kot so denimo broške.
Lepo se imejte!

Nataša

1 komentar:

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...