petek, 27. april 2018

Za novorojenčka

Za novorojenega fantka sem naredila voščilnico z žepkom za darilni bon.



Uporabila sem lep potiskan (dizajnerski) papir Mavelu.

Za piko na i sem na tag, ko sem voščilnico zavezala s pentljo, dodala še napis Čestitke 
od Najlepšega para.

Lepo se imejte!

Voščilnico prijavljam na izziv:


8 komentarjev:

  1. Lovely card
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. No, sem zapisala pridi še - pa vidim, da si že tu ;-)
    Vesela sem, ker si tudi to delila v galeriji Scrapping4fun. Imenitna je!
    Pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna voščilnica za novorojenčka :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a cutie! Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge!
    Laine - DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo je lepa. Čudovita barva in čudovit pikast papir.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna in mini, kakor novo prispeli član družine. Lepe papirčke si uporabila.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. So cute. Thank you for joining us at Scrapping4fun.
    Priya-DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubek pikast mint papir za novorojenčka in zanimiv žepek! :) Pozdrav mesečne gostje CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...