torek, 8. maj 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #19: ČIPKASTO CVETLIČNO VABILO





Pozdravljeni!
V današnjem prispevku lahko preberete kako izdelati čipkasto cvetlično vabilo.
Material in pripomočki, ki sem jih uporabila:
-        Silhouette CAMEO® in programska oprema Silhouette Studio®
-        brezplačna digitalna rezalna datoteka Floral Invitation od caluya design
-        papir različnih barv
-        ravnilo, rezalnik papirja in obojestranski lepilni trak
-        ter okrasni trak.
Potek ustvarjanja:
Design za lepo čipkasto cvetlično vabilo (Floral Invitation) sem te dni zasledila na spletni strani caluya design v njihovi galeriji brezplačnih designov iz katere si jih lahko prenesete in shranite na domači računalnik.
Ko sem se lotila izdelovanja vabila, sem ga  odprla na podlogi za oblikovanje v razdelku design v programu Silhouette studiu.
S funkcijo trace, do katere sem prišla tako, da sem v orodni vrstici zgoraj v programu najprej izbrala panels, sem označila CAMEU rezalno linijo vabila: Ko izberemo trace, se nam odpre novo okno na desni strani ekrana, v katerem kliknemo select trace, z miško označimo motiv in spodaj v okvirju trace style kliknemo še enkrat trace. Okoli motiva se pojavi rdeč obris po katerem nam bo CAMEO izrezal izdelek.


Na rezalno podlogo sem pritrdila papir in jo vstavila v Silhouette CAMEO 3.
Design sem poslala v rezanje z nastavitvami, ki jih vidite v posnetku zaslona.


Silhouette CAMEO 3 je čipkasto cvetlično vabilo izrezal v približno petih minutah. Izrez sem previdno odstranila z rezalne podloge: večina odvečnih koščkov je ostala na njej, nekaj delčkov, ki so se še držali izreza, pa sem odstranila s prsti.
Z ravnilom sem izmerila vmesni notranji del vabila in z rezalnikom papirja izrezala prilegajoč se bel list ter ga prilepila z obojestranskim lepilnim trakom v vabilo. Za piko na i pa sem mu dodala še bel okrasni trak, ki sem ga spredaj zavezala v petljo. 


Tako sem na hiter in enostaven način s Silhouette CAMEOM 3 izdelala lepo čipkasto cvetlično vabilo.
Hvala, da ste prebrali moj prispevek in lepo se imejte,
                                                                                                                         Nataša

2 komentarja:

  1. Tako elegantna in nežna, preprosto čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito vabilo, kot je zapisala Valerija - nežno in elegantno. Sama pa sem navdušena nad tem, kaj vse tvoj strojček zmore :-)
    Prijeten, čeprav deževen dan ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...