četrtek, 19. julij 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #25: SILHOUETTE NATISLJIVO BLAGO





Pozdravljeni!
Silhouette natisljivo blago je še en v vrsti zanimivih materialov, s katerimi lahko ustvarjamo v Silhouette studiu in režemo z elektronsko rezalno napravo Silhouette CAMEO 3.  Ob koncu šolskega leta in začetku poletnih počitnic sem z njim izdelala okrasno blazino z napisom Vsak dan bo nova pustolovščina.
Material in pripomočki, ki sem ga uporabila:
-        programska oprema Silhouette Studio
-        barvni inkjet tiskalnik
-        motiv Love the adventure od Megan Hardy design
-        kos blaga
-        šivalni stroj, sukanec in škarje
-        polnilo za blazino.


Potek dela:
V razdelku design v programu Silhouette studio sem odprla motiv Love the adventure od Megan Hardy.  Zanimivo obliko vrhov gora izza katerih vzhaja sonce sem obdržala, medtem ko sem angleški napis izbrisala in namesto njega napisala Vsak dan bo nova dogodivščina. 


V barvni inkjet tiskalnik sem vstavila list natisljivega blaga in natisnila design. Pred tiskanjem se prepričajte da je nastavitev velikosti medija nastavljena na Letter.
Ko sem ravno tiskala na blago, sem se odločila izdelati še etiketo ali našitek Najboljših želja, zato sem v Silhouette studiu napisala in oblikovala ter s tiskalnikom natisnila še napis Najboljše želje.
Z zadnjega dela natisljivega blaga sem odstranila zaščitni list papirja, ga položila lice na lice s svetlo zelenim blagom, spela z buckami in s šivalnim strojem zašila blazino.
Na desni strani blazine sem pustila manjšo odprtino skozi katero sem jo napolnila s polnilom, nato pa še tam skupaj z etiketo zašila.  
Zanimiva poletna okrasna blazina je bila tako hitro in enostavno izdelana.
V ustvarjalnem namigu bi rada zapisala še, da poleg motivov in besedil, ki jih oblikujete v Silhouette studiu, na natisljivo blago lahko natisnete tudi fotografije in druge personalizirane motive (personalizirane etikete za vzdrževanje blaga..), ki jih lahko izdelate tudi s funkcijo Print & Cut ter nazadnje prenesete na željene materiale.
Želim vam lepo, ustvarjalno  in predvsem pustolovščin polno poletje! 
Nataša

2 komentarja:

  1. Super okrasni vzglavnik. Zelo mi je všeč napis.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imenitna blazina in moto - naj bo tudi tvoje poletje polno pustolovščin, Majda

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...