četrtek, 2. avgust 2018

USTVARJAJMO Z ZARTEE #27: DEKORACIJA SKODELICE S PROSOJNIM VODNIM TRANSFERNIM PAPIRJEM ZA LASERSKE TISKALNIKE



Pozdravljeni!
Ko sem v spletni trgovini Zartee našla komplet prosojnega vodnega transfernega papirja Vintex za laserski tiskalnik, sem se takoj odločila, da ga preizkusim in izdelam motiv na skodelici.
Pripomočki in material, ki se jih pri tem  uporabila:
-programska oprema Silhouette Studio
-design N unicorn od Daniele Moscone
- laserski tiskalnik
- skodelico
- kozarec vode, fen in pečico.


Poteka dela:


Najprej sem odprla programsko opremo Silhouette Studio in razdelek design. Na desni strani ekrana sem v meniju Page set up izbrala velikost Letter, da sem na podlagi za oblikovanje dobila list v velikost A4.
Iz knjižnice sem prenesla design N unicorn od Daniele Moscone. Z miško sem ga označila in prilagodila velikost na približno 5cmx7cm, da je bil prave velikosti za skodelico. Obarvala sem ga še s črno barvo.
V laserski tiskalnik sem vstavila list iz kompleta prosojnega vodnega transfernega papirja  Vintex in nanj natisnila motiv. Malo sem počakala, da se je dobro posušil.

Motiv sem na skodelico prenesla tako, da sem:
-        črko N s samorogom s škarjami izrezala, kot je bilo svetovano v navodilih kompleta, lahko pa bi jo tudi izrezala s  Silhouette CAMEOM 3 s funkcijo Print and Cut
-        izrez  za 30 sekund potopila v kozarec vode, da se je nalepka začela počasi ločevati od papirja, nato sem ju sama previdno ločila in nalepko prenesla na skodelico
-        s Silhouette strgalom odstranila mehurčke in vodo izpod nje ter motiv s fenom nekaj minut sušila, da se je dobro zasušil na skodelico 
-        in ker je ta keramična, sem jo postavila še za 15 minut v pečico na temperaturo 130 stopnij, da se je motiv res trdno prijel podlage in se jo bo lahko pomivalo v pomivalnem stroju.


Skodelica z motivom črke N in samorogom, darilo za deklico Nežo, je bila tako izdelana.

Komplet prosojnega vodnega transfernega papirja za laserske tiskalnike pa me je tako navdušil, zato bom z njim zagotovo izdelala še veliko lepih in zanimivih izdelkov.

V ustvarjalnem namigu bi vam rada povedala le še, da je v spletni trgovini Zartee naprodaj tudi Prosojni water transferni papir Vintex za injek (barvne tiskalnike).
Veliko veselja pri ustvarjanju vam želim! 
Lepo vas pozdravljam,
Nataša

1 komentar:

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...