sobota, 1. september 2018

Nahrbtnik s peresnico

Pozdravljeni!

Danes obljavljam nahrbtnik s peresnico za v šolo ali vrtec, popoldanski krožek ali izlet ... :-)
V zadnjih dneh sem jih sešila veliko, a so tako hitro šli naprej, da jih nisem uspela fotografirati, a zadnja dva pred začetkom novega šolskega leta sem le ujela.


Lepo se imejte!
Nataša 

2 komentarja:

  1. Vidim, da sem zamudila cel kup tvojih fantastičnih izdelkov, medtem, ko sem se "potepala" po nasadu hrušk. Današnji deževen dan mi je omogočil, da sem pogledala vse za nazaj :) Lepo si ustvarjala. Nad tem kompletom sem čisto navdušena. Zelo uporabno in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšen imeniten par.
    Same lepe stvari nastajajo pri tebi!
    Naj bo lep tudi tvoj današnji dan, Majda

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...