četrtek, 6. september 2018

Poročna darilna kuverta z V. Rossijem

Pozdravljeni!

Naročnica mi je pisala, naj izdelam poročno darilno kuverto za navijača Valentina Rossija.
Malo sem se poigrala s papirji in nastala je spodnja poročna darilna kuverta: na prvi pogled klasična, a ko se odveže trak v njej zagledamo samega motociklističnega prvaka, ki mladoporočencema čestita ob poroki. 


 

Lepo se imejte!
Nataša 

Poročno darilno kuverto prijavljam na naslednje izzive:
https://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-septembra-5/ (Uporabila sem rezalni šabloni in napis Čestitke od Najlepšega para.)

7 komentarjev:

  1. Great project thanks for joining in at Crafting by Designs

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoja izbira barv in lepo si združila želje in poročni motiv ter nas za hip zavedla, da gre za klasično poročno čestitko 😊.
    Hvala, ker sodeluješ v galeriji Scrapping4fun, pridi še, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the bright colours and the CAS style.
    Thank you for joining Creative Moments.
    Hugs from Africa!
    Olga

    OdgovoriIzbriši
  4. Prachtig project.
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4fun
    Renate DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a pretty project.
    Simple yet gorgeous.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun challenges.
    Priya DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a lovely creation...
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges.
    Good Luck.... xoxoxo

    Love
    Dr Monika Shukla
    DT-Scrapping4funchallenges

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo to pa je bil izziv, ampak nastala je krasna poročna tematska voščilnica. Super si se znašla s čestitkami motociklističnega prvaka. Mi je zelo všeč in verjetno ni potrebno govoriti, da sem njegova navijačica :D

    OdgovoriIzbriši

Božično voščilo

 Miren, srečen in zdrav Božič vam želim! Lepo praznovanje, Nataša  Z voščilnicama sodelujem v galeriji Najlepšega para za mesec december,  k...